Търсене в този блог

понеделник, 19 февруари 2018 г.

Изтритият ми канал в Youtube е доказателство че съм на прав път!









Изтритият ми канал в youtube е доказателство че съм на прав път!В каналът ми имаше много интересни клипове по много важни и значими теми включително и златните залежи на България! Започнал да добива популярност каналът ми беше премахнат заради "нарушаване на авторските права" тази причина изтъкват администраторите, каква е истинската причина се досещате всички!Истината не е угодна за хора който вървят против народа си и служат на чужди интереси!С изтриването на канала ми в блога изчезнаха много клипове който бях качил там.С тази публикация ще може да ги виждате отново!Истината рано или късно излиза на бял свят! Да живее България!!! Това е линк на новия ми канал: https://www.youtube.com/channel/UCsmrEB5-Wh3lhSHtAY1lpMg?view_as=subscriber

Няма коментари:

Публикуване на коментар